REGULAMIN SERWISU BIURA TAURI : 

  1. Zgłoszenie udziału 

 

  1. Zasady ogólne. BT „Tauri” Anna Olędzka jest organizatorem turystyki i pośrednikiem turystycznym  
    w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o usługach turystycznych i posiada zaświadczenie wydane przez Marszałka Województwa Mazowieckiego o wpisaniu firmy do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych pod numerem 1889. 

  1. Niniejsze warunki stanowią integralną część umowy o udział w imprezie. 

  1. Zgłoszenie udziału w imprezie następuje z chwilą podpisania umowy – zgłoszenia przez przedstawiciela biura sprzedającego i osobę zgłaszającą udział w imprezie turystycznej. Zawarcie umowy następuje z chwilą otrzymania potwierdzenia rezerwacji przez BIURO. 

  1. Uczestnikiem imprezy turystycznej jest osoba podpisująca zgłoszenie oraz inne osoby wpisane w umowie – zgłoszeniu przez osobę zgłaszającą. 

  1. Przy podpisywaniu umowy klient wpłaca zaliczkę. Wpłata ta winna być uzupełniona na 2 miesiące przed rozpoczęciem imprezy wszystkich kosztów imprezy wynikających z ilości osób i zamówionych świadczeń. Brak uzupełnienia wpłaty traktowane jest jako rezygnacja z udziału w imprezie z winy uczestnika i w takim przypadku zastosowanie ma pkt. 7. 

  1. Klient zobowiązany jest, bez dodatkowego wezwania, do wpłaty całej ceny imprezy wynikającej z ilości zgłoszonych osób i zamówionych świadczeń, nie później niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy, przy czym za datę zapłaty całości uważa się datę wpływu środków pieniężnych do kasy lub na konto bankowe BIURA. 

  1. W przypadku rezygnacji uczestnika z przyczyn leżących po jego stronie, o których mowa powyżej, a także  
    z powodu odmowy wydania paszportu, choroby, uniemożliwienia przekroczenia granicy przez służby celne lub innych przypadków losowych, BIURO ma prawo obciążyć Klienta faktycznie poniesionymi kosztami. Oszacowanie faktycznie poniesionych kosztów nastąpi najpóźniej na dzień po zakończeniu imprezy, z której klient rezygnuje. 

  1. W przypadku braku miejsc za zgodą uczestnika, uczestnik może być przyjęty na listę rezerwową 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Regulamin określa zasady korzystania z serwisu www.turystykamojapasja.pl 

  1. Administratorem, właścicielem i operatorem serwisu www.turystykamojapasja.pl (Serwis) jest Biuro Turystyczne Tauri z siedzibą w Radziejowicach przy ul. Głównej 19c, 96-325 Radziejowice, wpisana do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych pod numerem 1889. REGON: 367092785,  
    NIP: 8381629577  

  1. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników Serwisu, zarówno osób dokonujących Rezerwacji, Rejestracji w Serwisie, jak i innych działań w Serwisie.  

  1. Regulamin opracowany został w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w szczególności uwzględniając:  

  1. Ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, 

  1. Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; 

  1. Ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, 

  1. Ustawę z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, 

  1. Ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, 

  1. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE tzw. RODO. 

  1. Korzystanie z strony oznacza akceptację Regulaminu oraz potwierdzenie, że Użytkownik zapoznał się z jego warunkami, rozumie je i zobowiązuje się, aby ich przestrzegać. Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna ze zgodą na zawarcie umowy z Administratorem o świadczenie usług drogą elektroniczną – zgodnie z Ustawą  
    o świadczenie usług drogą elektroniczną. 

III. PRAWA AUTORSKIE I ZASTRZEŻENIA PRAWNE 

  1. Serwis www.turystykamojapasja.pl jest własnością Administratora, ma on prawo dokonywania w nim zmian, dodawania, modyfikowania i usuwania treści, a wszelkie zbiory w Serwisie, jego nazwa, sposób funkcjonowania i dane podlegają ochronie prawnej. Reprodukowanie, przenoszenie, dystrybucja lub zapisywanie na jakichkolwiek nośnikach, bez wcześniejszej pisemnej zgody Administratora jest zabronione poza wyjątkami opisanymi poniżej. Użytkownik witryny ma prawo przeglądania zamieszczonych stron oraz dokonywania ich zapisu na dysku twardym komputera w postaci plików tymczasowych. Ponadto użytkownik ma prawo drukowania wybranych stron dla swojego prywatnego użytku. Prawo użytkowania całej witryny jest ograniczone do zastosowań prywatnych i niekomercyjnych. Wykorzystanie materiałów określonych jako "prasowe" jest dozwolone pod warunkiem zacytowania źródła informacji. 

  1. Serwis jest dostępny w takim stanie, w jakim Użytkownik otrzymuje go z serwera obsługującego. Administrator nie udziela żadnych gwarancji co do dostępności Serwisu, która może być ograniczona lub przerwana w dowolnej chwili bez powiadamiania użytkownika. 

  1. W przypadku jakiegokolwiek nieupoważnionego korzystania z Serwisu, Administrator zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich niezbędnych działań, w tym wystąpienia na drogę sądową, bez uprzedzania o tym fakcie Użytkownika. Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań Administrator nie gwarantuje, że informacje i ceny zawarte na Serwisie są wolne od uchybień i błędów, które nie mogą być jednak podstawą do roszczeń. 

IV. PRZEDMIOT I WARUNKI ŚWIADCZONYCH USŁUG 

  1. Poprzez Serwis Użytkownikom oferowany jest dostęp do Usług, w tym Usług turystycznych oraz możliwość korzystania z zawartości Serwisu, zgodnie z Regulaminem oraz dodatkowymi warunkami publikowanymi przez Administratora. 

  1. W Serwisie świadczone są Usługi umożliwiające dokonanie Rezerwacji oraz zawarcie Umowy. 

  1. Użytkownik dokonując Rezerwacji potwierdza, że zapoznał się z Warunkami Uczestnictwa w Imprezie Turystycznej, Informacjami Praktycznymi, Standardowym Formularzem Informacyjnym, Kartą Produktu  
    i Warunkami Ubezpieczenia w Trakcie Podróży oraz Polityką prywatności. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub niepełnych informacji. 

  1. Administrator nie jest dostawcą usług transmisji danych. Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Serwisu obciążają Użytkownika w ramach obowiązującej go taryfy zgodnie z umową, jaką Użytkownik zawarł ze swoim operatorem telekomunikacyjnym lub dostawcą usług internetowych. W tym zakresie Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat, jakie zostaną naliczone z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnych do działania, funkcjonowania i korzystania z Serwisu. 

  1. W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się działań zabronionych prawem lub Regulaminem, albo naruszających zasady współżycia społecznego lub godzących w usprawiedliwiony interes Administratora, Administrator może podjąć wszelkie działania przewidziane prawem, aby ograniczyć Użytkownikowi możliwość korzystania z Serwisu. 

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niepoprawnego działania Serwisu oraz przerw w jej funkcjonowaniu, gdy do takiej przerwy doszło z przyczyn niezależnych od Administratora. Administrator dokłada wszelkich starań, by Serwis działała nieprzerwanie bezbłędnie i w sposób umożliwiający korzystanie z niej w pełni. 

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia lub przerwy techniczne w systemach teleinformatycznych, z których korzystają urządzenia/urządzenia mobilne Użytkowników, a które uniemożliwiają lub ograniczają użytkownikom korzystanie z Serwisu i oferowanych Usług. 

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika w wyniku użytkowania Serwisu w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem i wbrew postanowieniom Regulaminu. 

V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

  1. Odstąpienie od zawarcia umowy następuje zgodnie z Warunkami Uczestnictwa w imprezach turystycznych. 

  1. Zgodnie z treścią art. 27 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 t.j.), Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 i 5. Poniżej. 

  1. W celu odstąpienia od Umowy Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta składa Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie przewidzianej prawem,  
    w szczególności może wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@turystykamojapasja.pl 

  1. Zgodnie z treścią art. 3 ust. 1 pkt 8 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 t.j.), ustawy nie stosuje się do umów: o udział w imprezie turystycznej, o której mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 548), z wyjątkiem art. 10, art. 11, art. 12 ust. 1 pkt 1, 5, 16 i 17, art. 17 oraz art. 20 ust. 2; 

  1. W związku z brzmieniem art. 38 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 t.j.), Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; oraz umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. 

VI. REKLAMACJE 

  1. Wnioski, uwagi, skargi należy zgłaszać w trakcie trwania imprezy do pilota /rezydenta lub wskazanego na voucherze usługodawcy. 

  1. Ewentualne reklamacje, wnioski i uwagi uczestnik może przedłożyć w terminie do 30 dni od daty zakończenia imprezy. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zgłoszenie jej w BIURZE w formie pisemnej wraz  
    z poświadczoną przez pilota/rezydenta lub wskazanego na voucherze usługodawcę kopią reklamacji złożoną podczas trwania imprezy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty jej złożenia.  
    W szczególnych przypadkach o dłuższym terminie rozpatrzenia reklamacji wynikających z konieczności przeprowadzenia przez BIURO dodatkowych szczegółowych wyjaśnień, uczestnik zostanie odpowiednio powiadomiony. 

VII. Ochrona danych osobowych 

  1. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta jest Biuro Tauri Anna Olędzka z siedzibą  
    w Radziejowicach, przy ul. Głównej 19c, 96-325 . Podane przez Klientów dane osobowe będą przetwarzane w celu: realizacji zawartej z BT „Tauri „ Anna Olędzka umowy. Podane przez Klientów dane osobowe mogą zostać udostępnione innym podmiotom, w tym liniom lotniczym, autokarowym, promowym, hotelom, firmie ubezpieczeniowej, agentom współpracującym z BT „Tauri” Anna Olędzka na podstawie umów agencyjnych oraz pracownikom BT „Tauri” Anna Olędzka, w celu realizacji umowy zawartej z BT „Tauri” Anna Olędzka. Podanie danych osobowych przez Klientów jest dobrowolne. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, a także prawo ich poprawiania 

 

VIII. Płatności  

  1. Operatorem płatności jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Kanclerska 15,  
    60-327 Poznań,), strona internetowa: www.Przelewy24.pl. 

 IX. Postanowienia końcowe 

 

  1. We wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami zastosowanie mają przepisy Ustawy  
    z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2361 z późn. zm.).”